piątek, 10 maja 2013

tutorial swing card

tutorial swing card (Flip Flop Card)
mój pierwszy tutorial więc proszę o wyrozumiałość
trafiłam na googlach na fajną karteczkę i postanowiłam ją wykonać jest prosta więc może wam się spodoba

Potrzebujemy kartkę z papieru wizytówkowego o wymiarach 21cm x 21cm
na kartce zaznaczamy punkty
rozmieszczenie punktów:
1/  górna krawędź- 9cm i 12cm
2/  3cm od góry- 3cm,9cm,12cm i18cm
3/  18cm od góry zaznaczamy punkty - 3cm,9cm,12cm i 18cm
4/   na dolnej krawędzi zaznaczamy punkty 9cm i 12 cm

ja dla lepszego uwidocznienia w/w kroków narysowałam linie z zaznaczonymi punktami
nacinamy skalpelem linie narysowane na czerwono
zaginamy linie narysowane na zielono
oto wynik nacięcia lini czerwonych
a tak wyglada z góry
Dalszy ciąg pracy zależy już od was i waszej pomysłowości moja była taka





nie wiem czy taki kurs jest ok czekam na wasze opinie i życzę miłej pracy







2 komentarze:

  1. Agatko
    Taki kurs mi sie przyda, bo kiedys próbowałam zrobić cos podobnego i nie udało mi się.
    Zrobię teraz na pewno.
    pozdrawiam i informuję, ze przesyłka z Atc gotyckim juz poszła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, przeczytałam maila i stwierdzam , ze kursik jest dla mnie czytelny, może bym tylko pogrubiła napisy na schemacie.

      Usuń